Станимир

 
3
Станимир написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Интернетът е слаб, постоянно губи връзка и те кара да се логваш с номер на стая и фамилия.
Бюфетът в Лоундж бара (24ч) често остава без надзор, което означава, че храната свършва, остава без прибори, чинии и съответно лоша хигиена.
Всичко останало - ресторанта, Спа центърът и стаите ми харесват.
5
Станимир написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Прекрасно разнообразие от храна с безкомпромисно качество, включително десертите, комфортни стаи, голям СПА център, приветлив персонал. Да, външният басейн е неотопляем и като се има предвид, че в Банско температурите през нощта падат дори и през лятото - водата е студена, но пък има удобни шатри, шезлонги и бар със сандвичи, гофрети, сладолед, студени напитки и алкохол.
Офертата за Ultra all inclusive си заслужава, защото нямате нужда от портфейла си и имате 24 часа до храна и напитки.
5
Станимир написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Уютни и чисти стаи, прекрасна и разнообразна храна, голям СПА център.
 
Станимир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Verso Travel, защото е лоялен клиент.
 
Станимир получава значка 8 Ball, защото грабна три оферти за билярд от Grabo.bg!
 
Станимир получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
3
Станимир написа ревю за Спа Хотел "Орфей" **** Пампорово
Храната в ресторанта е много хубава. Програмата 'ол инклузив' е на ниво. Персоналът е вежлив и приветлив. Матраците са удобни, спалното бельо - чисто и меко. Хотелът е в хубав и спокоен район.
От хигиената в спа центъра и по-специално басейна и джакузито очаквах повече.
Трудно се намира паркомяс
 
Станимир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бодега Ранчеро Стекхаус, защото е лоялен клиент.
1
Станимир написа ревю за Бодега Ранчеро Стекхаус
Тоалетната беше занемарена — нямаше сапун, нямаше хартия за ръцете, нямаше тоалетна хартия.
Бюфетът беше както обикновено — нищо ново
Сервитьорите идваха с по едно две парчета месо — все едно не вечеряме, а само дегустираме.
 
Станимир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бодега Ранчеро Стекхаус, защото е лоялен клиент.
 
Станимир получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
5
Станимир написа ревю за Dilios
Бърза доставка, качествен продукт, дори в доставката получих фактура и фискален бон — адмирации
 
Станимир получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Станимир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бодега Ранчеро Стекхаус, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)