Мартина

 
3
Мартина написа ревю за Хотел Рила
Паркоместата към хотела бяха ограничени, особено през уикенда. Персоналът беше мил. Част от спа центъра не работеше, имаше теч по стените, но пък нямаше много хора. Включената вечеря беше ок (салата, основно и десерт по избор от обедното меню). Попаднахме на доста шумни съседи и не успяхме да си починем.
Закуската беше оскъдна. Имаше голям телевизор в стаята и удобни легла.
 
Мартина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
 
Мартина получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Мартина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мартина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Мартина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от MVP Studio, защото е лоялен клиент.
 
Мартина получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)