Надя

 
3
Надя написа ревю за Женско Царство
Закупения ваучер беше за студиото на бул.Ал.Малинов след двукратно отлагане от страна на Студио Женско царство разбрах , че трябва да посетя студиото в центъра. Бях посрешната много добре от служител на касата, но маникюристката беше нещо ядосана или не знам точно какво . Накратко казано не получих
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Артист студио, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Frictio, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Дядо Коледа, защото изпрати поне три ваучера от Grabo.bg като подарци за свои приятели.
5
Надя написа ревю за Belle Sante
Много съм доволна!
 
Надя получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Надя написа ревю за Ресторант Фелино
Вкусно и с много добро обслужване !
 
Надя получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Надя получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Изследване за диабет - обременяване с глюкоза!
1
Надя написа ревю за Студио за красота Five
Трудно осъществих контакт, лака изтрая точно 2 дни . Не съм доволна
 
Надя получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
5
Много съм доволна , ще отида пак с удоволствие !!!
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Оренда, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Аура център Лотос, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Надя получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Еднодневна екскурзия до Правешки манастир, парк Панега, Луковит и пещера Проходна!
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Frictio, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Божествена светлина, защото е лоялен клиент.
1
Надя написа ревю за Студио Art Nails & Hair
Бих искала критиката ми да бъде градивна за младото момиче което ме обслужи ! Не се усетих в нито един момент клиент дал парите си за да получи услуга, между тел . разговор, идването на нейна приятелка на която се извини , че има работа и ей сега ще и обърне внимание и направи маникюр.Дано се поучи!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)