Диляна

 
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел & SPA Терма***, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел & SPA Терма***, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от English Language Academy, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Калина Палас****, защото е лоялен клиент.
5
Диляна написа ревю за Хотел Астрея***
Прекрасен хотел с мил и услужлив персонал. Апартаментът беше огромен и чист с две тераси, перфектен. Храната беше разнообразна и много вкусна. Външният басейн е голям и добре поддържан, водата беше чиста и с оптималната температура. На свободно разположение бяха и студио с инфрачервена светлина, топли мраморни легла, сауна, парна баня, фитнес, ползвахме удобствата с удоволствие. Целият хотел поддържа изрядна чистота. Харесаха ми и детските кътове както вътре, така и вън, детето ми остана доволно
 
Диляна получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Диляна получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Дентална практика Д-р Бодичева, защото е лоялен клиент.
 
Диляна получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)