милен

 
2
милен написа ревю за Автокомплекс Харис
Не съм доволен от компютърната диагностика.
Никави данни не получих, а помолих предварително за това.
 
милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота New Vision, защото е лоялен клиент.
 
милен получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Държавна опера - Русе, защото е лоялен клиент.
5
милен написа ревю за Like Clima
Много съм доволен. Отлично обслужване на климатика.
 
милен получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
милен получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 6 тренировки по Винг Чун за начинаещи!
 
милен получава значка Ранно пиле, рано пее, защото си грабна ваучер по първи петли!
 
милен получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Маникюр с гел лак - за цветно настроение!
 
милен получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
5
милен написа ревю за Семеен хотел Зорница***
Отлично съчетание от прекрасна природа, топло гостоприемство и уют. Хотелът е много добър, а персонала и управителката полагат усилия, клиентите им да се чувстват комфортно.
 
милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Семеен хотел Зорница***, защото е лоялен клиент.
 
милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Стоматологичен кабинет E Dent, защото е лоялен клиент.
 
милен получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Клуб-ресторант Асансьора, защото е лоялен клиент.
 
милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Радилон, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)