X

Елица

Последна активност
Елица написа ревю за Цирк "Иванов":
5
Циркът е малък, но представленирто е много добро.
преди седмица
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Галея, защото е лоялен клиент.
преди месец
Елица написа ревю за Sushi Zone:
5
Поръчвам често суши. Много съм доволна. Винаги прясно и добре приготвено.
преди 2 месеца
Елица написа ревю за Sushi Zone:
5
Поръчвам редовно. Винаги добре приготвено, прясно и вкусно, доставката е навреме.
преди 7 месеца
Елица получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
преди 10 месеца
Елица написа ревю за Масажно студио Кинези Плюс:
1
Подарих ваучера на приятеля ми, имаше оплакване от болки в кръста. Масажът не бил проведен за 60 минути, както е било обявено, а само за 40. Т. нар. "кинезитерапевт" категорично отказал да се занимава с болките в кръста на приятеля ми, въпреки изричното му настояване /той е лекар/.
преди 1 година
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Мария Силва, защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Елица получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
преди 2 години
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДТ "Йордан Йовков", защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Елица написа ревю за Студио за красота Код за Суета:
5
Много съм доволна. Салонът предлага и други услуги, от които започнах да се възползвам, тъй като са много качествени.
преди 2 години
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Код: Суета, защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Контеса, защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Елица получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
преди 2 години
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Алма Морел, защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Елица получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
преди 2 години
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от RANCHERO STEAKHOUSE by Bodega, защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел & SPA Фламинго Гранд*****, защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Елица получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Cryohealth, защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Елица написа ревю за Хотел Астрея***:
3
Хотелът не е лош като цяло. Басейнът е невероятно малък, с дълбочина 1 м. Няма шезлонги и място за релакс. Изглежда невероятно в СПА хотел да искат пари за халати, при положение, че не упоменават, че не са включени в цената. За три дни стаята не беше почистена нито веднъж. Няма камериерки. Кухнята им е добра и храната е разнообразна.
преди 2 години
Последни отзиви7
Цирк "Иванов" преди седмица

Циркът е малък, но представленирто е много добро.

Sushi Zone преди 2 месеца

Поръчвам често суши. Много съм доволна. Винаги прясно и добре приготвено.

Sushi Zone преди 7 месеца

Поръчвам редовно. Винаги добре приготвено, прясно и вкусно, доставката е навреме.

Подарих ваучера на приятеля ми, имаше оплакване от болки в кръста. Масажът не бил проведен за 60 минути, както е било обявено, а само за 40. Т. нар. "кинезитерапевт" категорично отказал да се занимава с болките в кръста на приятеля ми, въпреки изричното му настояване /той е лекар/.

Много съм доволна. Салонът предлага и други услуги, от които започнах да се възползвам, тъй като са много качествени.

Хотел Астрея*** преди 2 години

Хотелът не е лош като цяло. Басейнът е невероятно малък, с дълбочина 1 м. Няма шезлонги и място за релакс. Изглежда невероятно в СПА хотел да искат пари за халати, при положение, че не упоменават, че не са включени в цената. За три дни стаята не беше почистена нито веднъж. Няма камериерки. Кухнята им е добра и храната е разнообразна.

СПА - центърът, освен луксозен, е много добре поддържан. Брънчът е на много добро ниво. Закупила съм ваучери и за следващи предложения.