Нели

 
5
Нели написа ревю за Хотел М2
Доволни сме от престоя си в хотела. Персонала е любезен и много отзивчив, хотела е близо до морето, храната е добра, особено готвените ястия Съотношението цена - качество беше много добро.
5
Нели написа ревю за Салон за красота Нарцис
Много съм доволна от офертата. Маникюристката беше много старателна и внимателна. Гел лакът издържа доста повече от очакванията ми и от този, който съм си правила в други салони.
 
Нели получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Дар, защото е лоялен клиент.
2
Нели написа ревю за Ресторант Къщата
Обстановката е приятна, обслужването е приемливо. НО порциите са меко казано "малки", с изключение на салатите, които бяха с нормален грамаж. Мисля, че не е нужно да се предлагат три неща с намален грамаж, като може да са две, но с нормален такъв. Не мисля, че ще се възползвам пак от тяхна оферта.
5
Нели написа ревю за Ресторант Мидена къща
Много сме доволни от ресторант Мидена къща. Храната беше много вкусна, прясно приготвена. Рецептите с миди са разнообразни. Обслужването беше на високо ниво. Персоналът беше любезен, усмихнат, дружелюбен и експедитивен. Със сигурност ще посетим отново!
5
Нели написа ревю за Лучиано
Доволни сме от офертата. Обслужването беше добро, персонала беше много любезен, храната беше вкусна! Ще посетим отново!
 
Нели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Нели получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)