Мирослава

от София  
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Алма Морел, защото е лоялен клиент.
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Мирослава получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 1 час забавление с отборна игра "Пощенска станция"!
 
Мирослава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от RANCHERO STEAKHOUSE by Bodega, защото е лоялен клиент.
1
Мирослава написа ревю за Raffy - Bar & Gelato
Закупих ваучер за суши. Но останах изключително недоволна от обслужването. В заведението беше студено, а сервитьорът ни остави да чакаме час и нещо без храна. Самото суши беше вкусно, но не нещо невероятно, предвид цените им.
 
Мирослава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Hashtag Bar & Dinner, защото е лоялен клиент.
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Мирослава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Ефи, защото е лоялен клиент.
1
Мирослава написа ревю за ГТП Люлин
Не съм доволна от отношението. Дадох им ключовете на автомобила, за да си вършат работата и някак се оказва, че карта за отстъпки, закачена за ключовете, се е "откачила" и се е озовала при тях "забравена". След многократни обаждания от моя страна и обещания от тях да я получа обратно, няма резултат
 
Мирослава получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ГТП Люлин, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)