Николай

 
 
Николай получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Николай получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
5
Николай написа ревю за Sushi Express
Много вкусно!!!
5
Николай написа ревю за Автомивка Делфина
Перфектно обслужване и качество на услугата!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Делфина, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за МастърАуто
Много добри
1
Николай написа ревю за Ginger Sushi Bar
Не беше много приятно. Обслужването беше слабо. Доставката подрани с 30 минути което означаваше че сушито трябваше да седи в хладилника... Цялостният вкус не беше ОК. Много ориз (не сварен), малко пълнеж и нямаше вкус на прясно приготвено. Слабо изпълнение от прекалено прехвалено заведение.
 
Николай получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Николай получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Николай получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)