Божидар

 
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
Божидар написа ревю за Авиомузей Бургас
Интересно и атрактивно особенно за хора които са нямали досег до самолети! Добри реставраций!
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Pizza San Mozzarello, защото е лоялен клиент.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
Божидар написа ревю за Автоцентър САС-Bosch Car Service
Доволен съм от водородното почистване макар, че бях леко скиптичен. Човека е страхотен професионалист! Много съм доволен от отношението и обслужването.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър САС-Bosch Car Service, защото е лоялен клиент.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Harmony Suites - Monte Carlо, защото е лоялен клиент.
 
Божидар получава значка Halloween, защото направи покупка в Деня на Вси Светии!
 
Божидар получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
4
Божидар написа ревю за Комплекс Форест Нук
Като цяло престоя ни беше хубав. Спато е отлично със страхотна сауна, парна баня и топъл басейн над 30 градуса. Единствения минус на спа центъра е, че е твърде малък за капацитета на хотела, но ако уцелите момента може да му се насладите пълноценно. Храната е добра с леки изключения, но има и много вкусни неща. Бяхме в приятен апартамент на 4тия етаж в който единственият минус беше налипието на многл мухи, които така и нв разбрахме от къде влизат.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел & SPA Терма***, защото е лоялен клиент.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Casa Felice Beach, защото е лоялен клиент.
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Harmony Suites - Monte Carlо***, защото е лоялен клиент.
 
Божидар получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Божидар получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Божидар получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Профилактика на климатична система на автомобил!
 
Божидар получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лучиано, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)