Милена

от Варна  
 
Милена получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Милена написа ревю за Комплекс Панорама - Хотел и Релакс
Много сме доволни - чисто, приятно и с вкусна храна!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Avangard, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Комплекс Панорама - Хотел и Релакс
Всичко беше прекрасно! Препоръчвам!
 
Милена получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Холистичен МЦ Ханеман, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Дайс-Ауто, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)