Ема

от Варна  
 
Ема получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
5
Ема написа ревю за Хотел Фиеста
Благодарим за доброто отношение на персонала. Успешен сезон.
 
Ема получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Ема написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Много бързо и коректно.
 
Ема получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
Ема написа ревю за Автоцентър САС-Bosch Car Service
Коректни, благодаря
 
Ема получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър САС-Bosch Car Service, защото е лоялен клиент.
5
Ема написа ревю за Автосервиз SOS
Точни и коректни
 
Ема получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SOS, защото е лоялен клиент.
5
Ема написа ревю за СМДЛ Лаборекспрес 2000
Благодаря на персонала. Бързи точни, внимателни.
 
Ема получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
5
Ема написа ревю за Нет Стор
Благодаря ви.Всичко е точно.
 
Ема получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
5
Ема написа ревю за Автоцентър Лес Инвест
Отлично обслужване.бързо и коректно.
 
Ема получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Лес Инвест, защото е лоялен клиент.
5
Ема написа ревю за Преглед консулт ООД
Много добро обслужване. Благодаря на момчетата.
 
Ема получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Nikko Garage, защото е лоялен клиент.
 
Ема получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)