Екатерина

 
 
Екатерина получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Екатерина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Екатерина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Екатерина получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Екатерина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Екатерина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Екатерина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Екатерина получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Екатерина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Екатерина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Екатерина написа ревю за Анджи 2010
Доволна съм от обслужването и скоростта с която направиха чашата и ми я изпратиха.
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ribu Ribu, защото е лоялен клиент.
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Анджи 2010, защото е лоялен клиент.
 
Екатерина получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Екатерина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Екатерина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Истанбул, защото е лоялен клиент.
2
Екатерина написа ревю за Хепи Севастопол
Сервитьорката беше доста намръщена /за първи път ми се случва подобно нещо в това заведение/. Предполагам, че или защото сме били с ваучер или просто деня и е бил крив. За първи път не оставям почти никакъв бакшиш.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)