Нина

от Варна  
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Nikko Garage, защото е лоялен клиент.
1
Недобре направен маникюр - дебел, неравномерен и тн. След 5 дни го махнах
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
1
Нина написа ревю за Груминг Студио Fluffy
Цялостният груминг включваше - къпане, изсушаване и разресване. За разресването платихме - 30лв. Ноктите не бяха изрязани, гурлите не бяха изчистени, бретонът и други части на козината не бяха оформени.. Разбирам, че момичето е ново в тази професия. Но не може да взима пари колкото взима експерт.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
4
Нина написа ревю за Хотел Vanilla
Бяхме доволни както от хотела, така и от ресторанта. Беше странно, че ни настаниха в стая, която гледа към пътя, а хотелът беше почти празен....
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Работилничка за красота, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty studio Бон Бон, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Monte Vedetta, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)