Стефан

 
5
Стефан написа ревю за Хотел Амира
Силно впечатлен съм от престоя ни в хотел Амира гр. Банско. Много приятен персонал на рецепцията, невероятна кухня в ресторанта и изключително чист спа център. Бихме гостували в х. Амира отново и отново!
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Роял**, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за До края на Септември в Смолян! Нощувка със закуска за двама!
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист-терапевт Младен Моллов, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист-терапевт Младен Моллов, защото е лоялен клиент.
5
Стефан написа ревю за Масажист-терапевт Младен Моллов
Професионалист от високо ниво! Получих любезно отношение, работата според индивидуалните проблеми и изключително ценни съвети. Горещо препоръчвам! Наред с професионализма, той носи в себе си много позитивизъм, който успява да предаде на клиентите си. Излизам от масажа обновена!
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист-терапевт Младен Моллов, защото е лоялен клиент.
1
Стефан написа ревю за Ресторант Aglea
Джоланът и картофите бяха варени и само затоплени в сача. Кремът брюле няма нищо общо с истинския. Двама клиенти пред погледа на сервитьора запалиха цигари в залата. Въпреки, че си тръгнахме минути след като доловихме цигарения дим, дрехите ни бяха попили миризмата. Никога повече Аглеа!
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Нирвана, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Нирвана, защото е лоялен клиент.
5
Стефан написа ревю за Хотел Александър - Златоград
Чудесно място, приветлив персонал, много вкусна храна. Изключителните ни благодарности към служителите от СПА центъра и конкретно към Вела, която ме спаси от болките в гърба с вълшебния масаж, направен с професионална вещина! Ще ги посетим отново.
5
Стефан написа ревю за Семеен хотел Додовата къща
Прекрасно обслужване, чудесни домакини. Ще го посетим отново!
 
Стефан получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Нирвана, защото е лоялен клиент.
 
Стефан получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Стефан получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Стефан получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)