Димитър

 
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Клима Сълюшънс, защото е лоялен клиент.
5
Димитър написа ревю за Семеен хотел Astrea Deluxe
Изключително приятно място. Пресоналът усмихнат, позитивен. Единствено в СПА центъра съблекалните са малко тесни и душкабината е прозрачна. Кухнята в ресторанта им е доста добра и цените ниски.
4
Димитър написа ревю за Масажно студио Кайф
Добър масаж.
Масажистът се старае и е доста внимателен.
Спокойна обстановка.
5
Димитър написа ревю за Alchemist Residence*****
Спа центърът е едно наистина хубаво и поддържано място. Единствено като забележка може би са проблемните врати на съблекалните. Всичко друго е перфектно.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио SMD, защото е лоялен клиент.
1
Димитър написа ревю за Avenzzi
Очаквах повече от това което се направи като почистване. Много говорене... За изолация на тръбите отвън (около 60см) искат гръмка трицифрена сума. Хубаво е да не забравят, че не всички пасат трева. НЕ препоръчвам.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Професионално почистване Avenzzi, защото е лоялен клиент.
5
Димитър написа ревю за Студио за масаж Кибеа
Уникален масаж. Истински професионалист.
5
Димитър написа ревю за Автомивка Норд
Добро изпиране на седалката. Момчетата наистина се стараят и държат на качество.
5
Димитър написа ревю за Студио за масаж Кибеа
Изключително релаксиращ масаж! Обстановката е много добра! Масажистката се старае много. Изключително позитивен човек.
Перфектния начин да се отърсите от умора и напрежение.
 
Димитър получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Коматево, защото е лоялен клиент.
1
Димитър написа ревю за Автомивка и Детайлинг гараж Vest
Добро ослужване, но за съжаление за качеството на услугата не мога да кажа същото. На много места пастата не беше изчистена, наложи се да се връщам отново... Заплатих за допълнителни услуги, но отново не останах доволен за съжаление.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Vest, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Speed Team, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Chriss, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)