Нина

 
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Нина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за През Юни или Септември в Обзор! Нощувка за двама или трима - без или със закуска, обяд, вечеря и ползване на сауна!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Нина получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Семеен Хотел Джемелли
Тихо и с покойно място
5
Нина написа ревю за Комплекс Венера
 
Нина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Ехографски преглед на млечни жлези, плюс описание от прегледа!
 
Нина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за През Юли и Август в Обзор! Нощувка за двама, трима или четирима - без или със закуска, обяд и вечеря!
5
Нина написа ревю за Хотел Еос, Китен
 
Нина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Beauty Zone, защото е лоялен клиент.
5
Нина написа ревю за Ginger Sushi Bar
5
Нина написа ревю за Семеен хотел Вивас
Страхотно отношение! Хубаво и чисто място
 
Нина получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Нина написа ревю за Radost Homecatering
Точно и вкусно
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)