Ася

 
5
Ася написа ревю за Верига CBA
3
Ася написа ревю за Механа Плевнята
 
Ася получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
4
Ася написа ревю за Pizza San Mozzarello
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Pizza San Mozzarello, защото е лоялен клиент.
2
Ася написа ревю за Картинг писта Варна
счупи се колата по жреме на каранетоооо
 
Ася получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ХамелеON, защото е лоялен клиент.
3
Ася написа ревю за Ресторант Рибарска шатра
Средно ниво
3
Ася написа ревю за Работилница Диани
халката е много голяма, не може да е колкопто медальон
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mini Best, защото е лоялен клиент.
5
Ася написа ревю за Gold Center
5
Ася написа ревю за Family Sopranos Crime & Food
МНОГО ВКУСНИИИИ
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mini Best, защото е лоялен клиент.
 
Ася получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
1
Ася написа ревю за Play On Jump
МОМЧЕТО НА ГИШЕТО БЕШЕ КРАЙНО НЕЛЮБЕЗНО, НЕЗАИНТЕРЕСОВАНО ДАЖЕ ЛЕКО РАЗДРАЗНИТЕЛНО И ПРИ ВЛИЗАНЕ И ПРИ НАПУСКАНЕ НА ОБЕКТА. МОМЧЕ, КОГАТО РАБОТИШ С КЛИЕНТИ МАЛКО НАД СРЕДНАТА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ ЩЕ ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ КАК СЕ ОБЩУВА С ХОРА. СУПЕР ОТБЛЪСКВАЩ, ЯВНО Е ОТ МАЛКОТО "ЕГН". СТАВА ВЪПРОС ЗА 29,06,2019
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)