николай

 
5
николай написа ревю за Хотелски комплекс Casa Karina
Обслужване на ниво, храната беше вкусна, басейна чист, стаята се почистваше всеки ден и се сменяха кърпите.С удоволствие ще дойдем отново!!!
 
николай получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
1
николай написа ревю за Тринити Резидънс
Това е най-неорентираният хотел който може да съществува.За да вземеш асансьора и да отидеш в апартамента си трябва да минеш през гаража който е голям и студен а и минаваш през него след като отиваш или се връщаш от басейна.В басейна плуваха мизериики.Ако искате добро прекарване не и тук!!!
 
николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Апарт хотел Тринити, защото е лоялен клиент.
 
николай получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
николай получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Mario's и Mario's 2.0, защото е лоялен клиент.
 
николай получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)