петя

от Варна  
 
петя получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
петя получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
петя получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
петя получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
петя получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
петя получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Салата и основно ястие, по избор, плюс музика на живо!
 
петя получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от МДЛ Лина, защото е лоялен клиент.
 
петя получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за На чист въздух в град Шипка! 1 или 2 нощувки със закуски и вечери!
 
петя получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
петя получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
петя получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Шалте Рококо или Романтик, плюс 2 калъфки за възглавници!
 
петя получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Манастира, защото е лоялен клиент.
 
петя получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
петя получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
петя получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Двама в Еленския балкан! 2 или 3 нощувки със закуски, с 1 или 2 вечери!
1
петя написа ревю за Ресторант Камелия
Пълно разочарование!Качеството на обслужването не бе на ниво,качеството на храната беше относително добро,но мидите,включени в рибното плато,изобщо не ставаха за ядене.Едното основно закъсня с 1ч.30мин. след поръчката.Поискахме храната,която остана не по наша вина,за вкъщи,не всичко беше пакетирано
 
петя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)