Яни

 
 
Яни получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
4
Яни написа ревю за Автосервиз Димaкс Ауто
Добър сервиз, добри майстори, не ти казват да стоиш настрана и ти обясняват разбираемо.
 
Яни получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Авто Акаунтинг, защото е лоялен клиент.
 
Яни получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Playground - The Mall, защото е лоялен клиент.
 
Яни получава значка Страйк, защото грабна три оферти за боулинг от Grabo.bg!
 
Яни получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Auto BOX, защото е лоялен клиент.
3
Яни написа ревю за МастърАуто
Изпълниха всички точки по офертата, независимо от ниската цена на услугата!
 
Яни получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Яни получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Яни получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Боулинг клуб Novotel, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)