Весела

от София  
 
Весела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Весела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Весела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Весела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Весела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Весела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Весела написа ревю за Торти Ефи
Посредствен вкус на тортата - еклерова с боровинки - и много лошо опакована, част от полиетиленовата лента, опасваща тортата, липсваше и тортата се беше разтекла от тази страна. Поръчки при тези производители никога няма да направя повторно!
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bar & Dinner Casa Esperanza, защото е лоялен клиент.
 
Весела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bar & Dinner Casa Esperanza, защото е лоялен клиент.
 
Весела получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bar & Dinner Casa Esperanza, защото е лоялен клиент.
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бодега Ранчеро Стекхаус, защото е лоялен клиент.
2
Весела написа ревю за Ресторант Мамбо
в заведението, което е закрито, се пуши редовно и дори при забележка пушенето не се преустановява и е със съгласието на персонала
 
Весела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от BG Wine Bar, защото е лоялен клиент.
 
Весела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Весела получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
3
Весела написа ревю за Eliza-kristal.com
Преди опаковането е желателно поръчаните продукти да се преглеждат за дефекти от фирмата-доставчик, защото когато се отнася до бижута, те стават неизползваеми. От поръчаните 2 бр. бижута единият е с видими дефекти.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)