Николай

от Асеновград  
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Чиирите***, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Златната круша, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторанти Златната круша, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Speed Team, защото е лоялен клиент.
4
Николай написа ревю за Хотел Биле***
Офертата бе добра,храната вкусна,само малко трябва да се подобрят условията в самите стаи.
 
Николай получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за На море в Черноморец! 3 нощувки за двама!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазини Деликатесен, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс 9-ти километър, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Top Fresh, защото е лоялен клиент.
1
Николай написа ревю за Автомивка Eliz
Не се спазва работното време.. От 90км ме върнаха в 18.15ч. защото приключвали при работно време до 19ч. Пепелника мокър и не почистен добре,таблото също не бе почистено като за хората,а самата автомивка е на такова място ...прашно,че след като си я вземете...все едно не е мита
5
Николай написа ревю за Ресторант Тони 2000
Приятна обстановка,перфектно обслужване и вкусно ядене
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)