X

Nia

от Варна
Последна активност
Nia получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
преди 9 месеца
Nia получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
преди 1 година
Nia получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
преди 1 година
Nia написа ревю за Вила Буров:
5
Перфектно обслужване, вкусни ястия, впечатлени сме
преди 1 година
Nia получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
преди 2 години
Nia получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Discount, защото е лоялен клиент.
преди 2 години
Nia получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
преди 2 години
Nia получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
преди 2 години
Nia получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
преди 3 години
Nia получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
преди 3 години
Nia получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
преди 3 години
Nia получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
преди 3 години
Nia получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Дамски или мъжки портфейл от естествена кожа - в цвят по избор!
преди 3 години
Nia получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Инджекс Тур България, защото е лоялен клиент.
преди 3 години
Nia получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
преди 3 години
Nia получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
преди 4 години
Nia написа ревю за Студио Florian:
5
Винаги перфектно качество! Спечели ме като редовен клиент и съм изключително доволна на услугите!
преди 4 години
Nia написа ревю за Комплекс Авторай:
5
Качествено обслужване!
преди 4 години
Nia написа ревю за Студио Нелс:
2
Леко грубо отношение, като не ви устройвт ваучерите по-добре не ги пускайте. Маникюристката нанесе САМО един пласт гел лак, такова нещо не ми се беше случвало. Всеки сам да прецени дали да ходи там.
преди 4 години
Nia получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Formula3, защото е лоялен клиент.
преди 4 години
Последни отзиви11
Вила Буров преди 1 година

Перфектно обслужване, вкусни ястия, впечатлени сме

Студио Florian преди 4 години

Винаги перфектно качество! Спечели ме като редовен клиент и съм изключително доволна на услугите!

Комплекс Авторай преди 4 години

Качествено обслужване!

Студио Нелс преди 4 години

Леко грубо отношение, като не ви устройвт ваучерите по-добре не ги пускайте. Маникюристката нанесе САМО един пласт гел лак, такова нещо не ми се беше случвало. Всеки сам да прецени дали да ходи там.

Студио LS - Lady's Secrets преди 5 години

30 мин киснене , 15 минути претупана работа! Не бих повторила тук , качеството на услугата беше под всякаква критика

Салон за красота Shine преди 5 години

Маникюристката ми направи добро впечатление от гледна точка на отношение към клиенти, но няколко минути след като излязох от студиото, гелът на единия пръст беше "набръчкан" и падна. Не бих ползвала отново услугите на този салон нито през Грабо, а да не говорим пък на реални цени...

Салон Estilo преди 5 години

Доста посредствено поведение с клиентите на Грабо! Един съвет към търговците: Първо мислете и преценете добре дали искате да пуснете оферта към Грабо, защото условията им са първоначално заложени и вие ги знаете предварително. Грозно е после да придавате своята "неприязън" на клиентите си.

Beauty centar Pret-a-porter преди 5 години

Обслужване на ниво!

Ресторант Копитото преди 5 години

Винаги на ниво :)

Пицария Пицикато преди 5 години

Перфектно обслужване !

Фирма Икар преди 5 години

Все още не съм получила поръчката си. Направена е в началото на месец декември. Разбирам, че има проблем поради адски многото поръчки, но това в никакъв случай не може да се окаже проблем при една добра логистична организация в 21 век.