X

Krasimir

Последна активност
Krasimir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лучиано, защото е лоялен клиент.
преди месец
Krasimir написа ревю за Вила Буров:
5
Вярно е че ситуацията в момента е различна,но независимо от това и посрещането и обслужването са на ниво.Благодарим Ви!
преди месец
Krasimir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Тип Топ сервиз, защото е лоялен клиент.
преди 3 години
Krasimir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Fiolla, защото е лоялен клиент.
преди 3 години
Krasimir получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
преди 6 години
Krasimir написа ревю за Ресторант Кръчмата:
5
За позитивното човек не бива да пести суперлативите.
Такъв е и конкретният случай с моето посещение /второ поред/ в ресторант Кръчмата.Сърдечни благодарности на целият колектив-на този вечно усмихнат младеж който ни обслужваше,а също така и на човекът който бе приготвил тези вкусни ястия.Благодаря.
преди 6 години
Krasimir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Formula3, защото е лоялен клиент.
преди 6 години
Krasimir получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
преди 7 години
Krasimir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Lagarde, защото е лоялен клиент.
преди 8 години
Krasimir получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
преди 8 години
Krasimir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Happy Sevastopol Варна, защото е лоялен клиент.
преди 8 години
Krasimir получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
преди 8 години
Krasimir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пицария Da Vinci, защото е лоялен клиент.
преди 9 години
Последни отзиви2
Вила Буров преди месец

Вярно е че ситуацията в момента е различна,но независимо от това и посрещането и обслужването са на ниво.Благодарим Ви!

Ресторант Кръчмата преди 6 години

За позитивното човек не бива да пести суперлативите.
Такъв е и конкретният случай с моето посещение /второ поред/ в ресторант Кръчмата.Сърдечни благодарности на целият колектив-на този вечно усмихнат младеж който ни обслужваше,а също така и на човекът който бе приготвил тези вкусни ястия.Благодаря.