Милена

от София  
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L'Artistique Paint Atelier, защото е лоялен клиент.
4
Милена написа ревю за L'Artistique Paint Atelier
Благодаря Ви L'Artistique Paint Atelier . Беше чудесно преживяване. Ще дойда пак. :)
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от L'Artistique Paint Atelier, защото е лоялен клиент.
1
Милена написа ревю за Салон Excellent style
Изключително грубо отношение.. Изнервена фризьорка, която си го изкара на косата ми като ме окълца, през цялото време ме дърпаше и скубеше и ме обясняваше колко ми зле косата, колко била изтощена.. Постоянно се заяждаше с колежките си. Не можа дори да ми обясни къде се намира работното й място..
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Studio 88, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон No Name, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)