Melina

от Пловдив  
 
Melina получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Melina получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Melina получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Melina получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Melina получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Melina получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Melina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от BB Foods, защото е лоялен клиент.
1
Melina написа ревю за Ресторант Bodega
Много зле! Има избор на салати, но са доста престояли. Месото е под всякаква критика - старо, жилаво и с дъх, поднесоха ни и чисто сурово пилешко месо! Вода с неизвестен произход, в стъклена бутилка, която предлагат за "минерална", а всъщност обясниха, че може и да е била филтрирана е 4 лева литър!
 
Melina получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Melina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Raffy Bar & Gelato Пловдив, защото е лоялен клиент.
 
Melina получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Melina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Seven Seafood & Grill, защото е лоялен клиент.
 
Melina получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Melina получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Melina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сандвичака, защото е лоялен клиент.
 
Melina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Top Fresh, защото е лоялен клиент.
 
Melina получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Melina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Сръбския, защото е лоялен клиент.
 
Melina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Златната Круша, защото е лоялен клиент.
 
Melina получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)