Васил

 
 
Васил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Colorita Design, защото е лоялен клиент.
5
Васил написа ревю за Mr. Dino Italian Line
Обслужването е точно. Сладките разкошни.
Преди профитеролите бяха микс сега са само ванилия.
 
Васил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mr. Dino Italian Line, защото е лоялен клиент.
1
Васил написа ревю за Autohealth
Изключително Недоволен!!!Не разбрах за какво дадох 10лв.днес. Измама! Купих ваучер за да открият теча на фреон.Такъв не откриха.Казаха ми да дойда пак.Диагностиката се правела с един уред ама не го знаел къде е...доплатих 55лв.за фреон и в крайна сметка услуга няма!То и за това няма клиенти! Жалко!
 
Васил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Авто Акаунтинг, защото е лоялен клиент.
5
Васил написа ревю за Канея
Безапелационно добро обслужване!!!
Купих три торти за рождения ми ден. Доставени на време , придружени със стокова разписка и сертификат за качество!
Страхотно любезно и коректно отношение! Чак ми е трудно да повярвам.
Огромно благодаря!
Всички да купуват торти Канея!!! Превъзходно вкусни!!! :)
 
Васил получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Васил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Rompetrol, защото е лоялен клиент.
 
Васил получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Васил получава значка Отличник, защото грабна оферта от секцията на Grabo.bg по случай 15 септември.
 
Васил получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)