Лилия

 
5
Лилия написа ревю за Студио за красота и релакс ОпиЯт
Масажът беше изключително приятен и абсолютно професионален! Препоръчвам!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от "Плуване за всяка възраст", защото е лоялен клиент.
4
Лилия написа ревю за Bloom Nail Bar
Маникюристката работи много внимателно, обяснява добре и подхожда индивидуално.
5
Лилия написа ревю за Д-р Калашников
Докторът е изключителен специалист. Много съм доволна от пломбата, която ми направи с апарата Aqua Care. Зъбът ми стана неузнаваем. Препоръчвам услугата!
5
Лилия написа ревю за Автоцентър Nikko Garage
Изключително професионално обслужване, с диагностика на нередностите и препоръки за отстраняване.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Преглед консулт, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Автомивка Top Wash 2020
Много добре изпраха седалките и ароматизираха целия автомобил. Бих посетила отново.
 
Лилия получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Urocite.bg, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Koreavita, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA клуб Пети сезон, защото е лоялен клиент.
5
Лилия написа ревю за Салон Persona
Много съм доволна от работата на козметичката. Много внимателно и професионално работи.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Persona, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от МЦ Младост, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Дядо Коледа, защото изпрати поне три ваучера от Grabo.bg като подарци за свои приятели.
5
Лилия написа ревю за Образователен център Advantage
Изключително съм доволна от начина на преподаване, личното отношение и вниманието. Препоръчвам силно!
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Образователен център Advantage, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Спортен клуб Хуни, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)