Лидия

 
 
Лидия получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фреш - салатен бар Fresh Point, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
5
Лидия написа ревю за Коктейл-бар Davidoff Garden
Всичко беше прекрасно - обслужването, кухнята, обстановката
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Супермаркети Триумф, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Супермаркети Триумф, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кафе-сладкарница Dreams, защото е лоялен клиент.
5
Лидия написа ревю за Ирен Оптик
Доволна съм от обслужването.
 
Лидия получава значка Кафеджия, защото грабна три оферти с кафе от Grabo.bg!
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ирен Оптик, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лидия получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Лидия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Супермаркети Триумф, защото е лоялен клиент.
 
Лидия получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Лидия получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Лидия получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)