bobi,

 
4
bobi, написа ревю за Dream Car
Услугата е много добра, малко с планирането на времето им е трудно. Все пак е ок!
 
bobi, получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сервиз Dream Car, защото е лоялен клиент.
 
bobi, получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
bobi, получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
4
bobi, написа ревю за МастърАуто
Доволен съм като цяло от цената и услугата. Единственият проблем е с реда на посрещане на клиентите или по-точно с липсата на такъв - не се записват предварителни часове и е лек хаос. Иначе момчетата се стараят и работят качествено и бързо.
5
bobi, написа ревю за Action Aquapark
Отлично място, много добри атракции, близо до отличното обслужване.
 
bobi, получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Хановете**, защото е лоялен клиент.
5
bobi, написа ревю за Комплекс Хановете
Много сме доволни, ще отидем пак!
 
bobi, получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
bobi, написа ревю за Семеeн хотел Липите
Мизерия. Плажа е отвратителен. Персонала не е никакъв персонал, а роднинска група. Няма телевизия, интернет, чадъри, кърпи, сапун или шампоан. Вратите на баните масово не се затварят. Цените в "ресторанта"са най-високите в Ахелой, абсолютно незаслужено. Има само едно добро нещо - изгледа към морето.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)