Бонбони

 
 
Бонбони получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Вароша, защото е лоялен клиент.
5
Бонбони написа ревю за Фроида
Много ми харесаха късметите за баница. С радост ще ги ползвам. Обмислям пак да поръчам за подарък на мои близки.
 
Бонбони получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от The Academy, защото е лоялен клиент.
4
Бонбони написа ревю за Хотел Маунтин Парадайс край орехите
За цената си е добре. Не е топ-топ, но е приемливо. Стаите са просторни. Имат нужда от малки ремонти. Локацията е малко далеч от центъра на града, но се компенсира със спокойствие и уют в градината. Нямаше особен избор на храна, някои продукти бяха от по-евтините. СПА центърът е добър.
 
Бонбони получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Бонбони получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Дружба 1**, защото е лоялен клиент.
 
Бонбони получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Бонбони написа ревю за Театър "София"
Кашонът. Много добро представление. Комедия, съчетана с акценти, върху които човек да се замисли. Музикалното оформление е супер.
3
Бонбони написа ревю за Грийн Лайф Банско
Хотелът и ресторантът бяха безупречни, почистваха всеки ден, сменяха кърпи (без изискване да са на пода) и зареждаха консумативи всеки ден. От анимацията изобщо не останахме доволни. Аниматорите постоянно закъсняваха, не даваха еднозначна информация къде е срещата, на въжената градина се допускаха деца без предпазни средства, подаваше се заблуждаваща информация, имаха проблем и с правоговора - диалект, акцент, 3-то спрежение на глаголите. Бихме почивали отново в хотела, но с оферта без анимация.
 
Бонбони получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
5
Бонбони написа ревю за Диамантен блясък
Доволна съм от услугата. Договорихме удобна дата. Дойдоха навреме, почистиха матрака според обяснението по телефона. Единствено е необходимо човек да си предвиди време за изсъхване на матрака и къде да спи, но това не е проблем на фирмата. Тъкмо имахме атракция спане на сгъваем матрак на земята.
 
Бонбони получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Диамантен блясък, защото е лоялен клиент.
 
Бонбони получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
3
Бонбони написа ревю за Театър "София"
Възможността за онлайн запазване на място е много добра. Доволна съм и че не се налага да заменям ваучера за билет на касата, нито да го разпечатвам. Показвам го на телефона. Пиесите не ми харесаха особено, особено пък втората.
 
Бонбони получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
4
Бонбони написа ревю за Aquabankya
Имаше достатъчно свободни чадъри и шезлонги. Много добро място за релакс и почивка, шкафчетата в съблекалнята бяха изправни. Не стана ясно можеше ли да се ползва ваучера за петък, 06.09.
Бонбони написа ревю за Ни-Кай
Баничките и бозата бяха вкусни, взех ги в уговорения час. Представях си опаковката като правоъгълна подложка и баничките увити като пакетче, но и така изглеждаше добре, като за подарък. Бях забравила да отбележа пълнежа в коментар и ми се обадиха от фирмата за потвърждение. Бих поръчала отново.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)