Emil

 
 
Emil получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Виталдент, защото е лоялен клиент.
 
Emil получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Emil получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Emil написа ревю за СДМЛ Био-Тест
Много съм доволен! Усмихнат и разбран персонал. :)
Манипулацията беше почти безболезнена и мястото на убождането не посиня. :)
Препоръчвам горещо!
 
Emil получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СДМЛ Био-Тест, защото е лоялен клиент.
 
Emil получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
2
Emil написа ревю за Ginger Sushi Bar
Сушито не беше съвсем както очаквахме. Нигирита пишеше, че ще има със сьомга и със скариди, но в крайна сметка получихме само със скариди. Доставчика беше учтив, но самата храна не отговаряше съвсем на очакванията. Беше по-скоро домашно направено, не си личеше, че е от ресторант много.
 
Emil получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Emil получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за масаж Relax and Dream, защото е лоялен клиент.
 
Emil получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Emil написа ревю за Салон Mademoiselle Izabel
Супер масаж!
2
Emil написа ревю за Аквапарк Несебър
Персонала не е от най-усмихнатия, беше адски пълно и се чакаше страшно много време за атракциите, имаше пререждащи се хора, а никой не следи дали всичко е наред по опашките. Когато чакахме, бяхме боси на ледените плочки, беше и ветровито в кулите, по-готината част от атракциите не работиха.
 
Emil получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Emil написа ревю за Хотел Роял****
Единственото нещо, за което си заслужава да посетите този хотел е персонала - любезни и отзивчиви. Докато хотелната база е отвратителна, стаите са малки, шкафовете изпочупени, контактите не работят, бяхме настанени на 15-тия етаж, а асансьорите са само два, не можеш да се уредиш с асансьор такъв голям хотел само с два асансьора, налагаше ни се по време на престоя да се качваме по стълбите няколкократно. Храната не е на ниво. Изключително мазна, пастата безвкусна. Водата в басейна беше изключител
 
Emil получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Морски релакс в Златни пясъци! Нощувка на база All Inclusive, плюс басейн!
 
Emil получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Emil получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Urocite.bg, защото е лоялен клиент.
 
Emil получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)